Media vet faktisk ikke hva dama di ønsker til jul

30 julegavetips til henne, sier vg 

Vel jeg tittet igjennom tipsene, og må få sagt følgende; 

Om mannen min hadde forsøkt seg på å gi meg en sebradings, apekatt i tre, skjellvase eller 90% av resten på denne lista; 

Så hadde han vært skilt dagen etter! 

Makan til søppel. 

Hva med å spørre kvinner hva de liker eller ønsker seg . 

Hva med å innse at menn som KJENNER kona si faktisk VET hva de ønsker seg til jul!! 

Jeg er så drita lei idiotartikler som fordummer menn! 

Menn og gutter: Spør hva hun ønsker seg! 

Svarer hun vagt eller «ingenting» , så bruk huet. Tenk etter!  Vær observant!
«Ingenting» er bullshit, for det er kanskje et klesplagg, en ring, et smykke, en parfyme som hun ikke har råd til.

Eller et spesielt maleri, bilde, teppe eller kanskje en deilig badekåpe 

Det er alltid noe. 

Dere vet det, jeg vet det, og VG har ikke peiling!! Sånn mine tanker om det som presenteres av forslag.

Med mindre enn at du VET spesifikt at dette ønsker hun seg, så styr unna, fordi: 

Sminke – du er ikke fin nok. Du har ikke rette gløden, øyeformen. 

Makeup fikser biffen. 

Undertøy – jeg er drittlei av at du ikke er sexy nok. Jeg ønsker kjøpe en gave til deg, som egentlig er eyecandy for meg. 

Salatbestikk – Du lager ikke nok/god nok mat. Hint hint , kanskje du burde spise mer salater..// (sleng ved en kjøkkenvekt eller smart badevekt, så er det max tydelig) 

Joggesko – Du er blitt noe dryg over ræva. På tide å komme seg ut av sofaen…./ 

Kosedress – Du trener for mye, er for skrinn. Eller kanskje han synes du er for mye på farta/ 

På tide å roe ned og kose deg hjemme. 

Steamer/strykejern – Hint!! Du finnes ikke huslig! 

Veggur – Du er alltid for sent ute, og det irriterer meg! Stor nok klokke så du får låvedøra i gir litt tidligere, så du kommer tidsnok til avtalene 

Ansiktsmaske for sliten hud – du ser for jævlig ut!

Parfyme; du lukter !!!! 

 

Vel, dersom hun FAKTISK ønsker seg dette, og har sagt det; da er det en helt annen sak.

 

 

https://www.vg.no/annonsorinnhold/affiliate/30-julegavetips-til-henne/a/LAX5M1

 

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top