Skulle skrive om likelønn

Jeg skulle skrive om likelønn, og har i flere uker gjort research om likelønn og lik lønn innen likestillinger mellom menn og kvinner.

Menn denne uken har jeg vært mer eller mindre sengeliggende pga hodepinesykdommen jeg sliter med; Hemicrania Continua. En kronisk smertetilstand på venstre side i hodet, som medisiner ikke tar.

Jeg er under utprøving av medisiner, men de tar dessverre ikke smertene og jeg ligger konstant på en smerteskala på 6-7, men siste 4 dagene har jeg ligget på 8-9 på smerteskalaen.

Ergo er det lite artikler jeg klarer produsere, og jeg beklager dette på det sterkeste.

I dag forsøkte vi oss for første gang siden jul på et besøk hos et vennepar her på Langhus, men etter etter en kaffekopp, så var det hjem og i seng.

Nann Jovold-Evenmo

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

One thought on “Skulle skrive om likelønn

Comments are closed.

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top