Det er typisk norsk å være idiot!

Etter siste dagers hendelser så må jeg få tilgivelse av Landsmoderen for at jeg omskriver hennes ordtak “Det er typisk Norsk å være god”, for vet du hva det viser seg jaggu gang på gang at nordmenn er og bli idioter. 
Vi klarer ikke komme oss ut av denne idiotsmørja uansett hva og hvordan vi prøver og graver oss jaggu dypere og dypere ned jo mer vi forsøker skrike som drittunger høyere og høyere at vi er best, vi kan , vi vil. 

Holmenkolldagene 2018: 
Det som SKULLE bli en festdag for mange, ble en dag det norske folk rett og slett skammer seg over internasjonalt. Mens Klæbo ramlet grunnet en ølkork i sporet, så kastet dritafulle tilskuere både vafler og ølbokser på andre lands deltakere i skisporet. Etter at alt var over så utløp det seg et fullstendig fyllakaos av rølpende uregjerlige mennesker som laga så inn i helvetes kaos at politi, vektere og militærpoliti slet i timevis med å få kontroll på massene. 
En person er kritisk skadd etter å ha blitt presset av perongen og falt mellom tbanen og plattformen, over hundre andre er skadet. Og det tok mange timer før t-banen begynte å gå igjen. 
Til og med Russens herjinger på Tryvann er barnemat i forhold til disse voksnes oppførsel, og jeg ser faktisk frem til russetiden. For heller det den dette! 
Takk skal du ha alle fulle idioter som var med på å sette Norge på verdenskartet i går; JEg tror IKKE vi skal satse på noe OL i 2030, for den Norske folkesjela trenger faktisk en oppdragelse. 

Danskebåten: 
I helgen var det også nordmenn som braket sammen til et masseslagsmål hvor et utdrikningslag gikk amokk på ei ferje mellom Stavanger og Hirtshals. 
NM i Idioti denne helgen. 
Fyllekalas gone wrong! Norgesmesterskap i IDIOTI! 

Listahaug vs AP. 
Dette er en god en, om man tenker i idiotiske baner. 
Her har da denne ganske slagkraftige kjeftsmella klart å gå til angrep på det partiet i Norge som har følt terror på kroppen, og som kan bevitne at TERROR ikke nødvendigvis betyr at det kommer fra Islam eller andre land, men godt og kjapt kan utføres av kronidioter som havner under radaren i vårt egen hjemland; av nordmenn. 
Og når Ap-folka tar til motmæle ang terror, så “drar dem utøya kortet”. 
Hvor dypt kan man synke folkens? 
Nå skal det sies at ingen av oss ønsker disse fremmedkrigere, og selv om Listhaug mener godt, så er jeg uenig. 
Min tanke er at vi ike skal nekte dem utreise; vi skal nekte dem innreise når de kommer hjem igjen. 
Vi skal ikke sette igang redningsaksjoner for å hente dem hjem, eller redde dem fra syriske, tyrkiske, eller irakiske fengsel. Selv om de er “norske statsborgere” så har de reist ut i hellig krig”, for å kjempe MOT alt Norge står for, og da kan de rotne på rot i de land de måtte havne i. For hvorfor i pokker skal vi hente de hjem og plundre og dulle med de etterpå? Nei vet du hva. 
Det blir som han vi brukte millioner på å hente hjem, som skulle nedover å skyte apekatter, som etterpå har tilstått at han var “agent”. 
Hvem er idioten nå? Den norske stat som bruker millioner at skattepenger på å hente hjem mennesker som med viten og vilje reiser ut for å sloss på fremmed jord. 

Olemic Thommesen Kronpinsen av idioti eller bare ekstremt tallblind? 
Ikke vet jeg, men jeg forventer at mannen strøk i matte på barne og ungdomsskolen, for jeg mener at dersom du ikke ser forskjell på milliardsprekk og to kroner, da fortjener du å havne i denne teksten. 
Jeg skal ikke påberope meg å være et økonomisk geni, for folka på Luksusfellen hadde nok grått sine modige tårer over mine prioriteringer som Nespressokaffe (fordi det smaker bedre enn kjeldsberg filterkaffe)  og 216 par sko på loftet som aldri brukes, men som ligger der i håp om at en dag så skal de frem å skinne. 
For ikke snakke om at jeg alltid håper at jeg skal klare spare litt av mine stakkarslige sykepenger på 16000 kroner utbetalt denne mnd også, men jeg hadde forstått MILLIARDSPREKK folkens!

Så er det mer før jeg stenger, som det sies? 
Joda, nyhetene er full av teite nordmenn som kan komme med på denne lista. 
For ikke snakke om at det bare er å gå inn på hvilken som helst nettside og sjekke ut kommentarfeltene; For der florerer nettrollene fritt. Og mange av disse burde strengt tatt hatt diplom for å være der med sine usaklige, hetsende og tåpelig utsagn. Disse som hetser politikere, bloggere, kjedisere, avisinnlegg. For ikke snakke om Listhaug, Giske, Trump, Jung-Un, og jeg er sikker på at alle har lest under “kvinnedagens skriverier”. 
Eller kanskje man har lest under Kristine Ullebø sin blogg som hetses av kvinner fordi hun IKKE er feminist, og er tynn ( måtte verden forby en naturlig tynn kvinne som sliter med å legge på seg), og attpå til er pen og blogger, og som mener at hun har rett til å vise pene bilder av seg selv uten å bli angrepet av sine medsøstre av den grunn. 
Ja I rest my case.. 

Det er typisk Norsk å være idiot! 
Enkelt og greit. 

 

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top