Er du homo, Frank Løke?

Jeg ser ikke farmen, men i sosiale medier og i aviser og sladrespalter har jeg fått med meg Frank Løkes massive hets av Erlend Elias, som også er deltager i Farmen Kjendis.
Nå må jeg innrømme jeg aldri hadde hørt om denne Frank, så den eneste kjendisen jeg så i lineup-en var Erlend Elias.

Frank Løke er en mobber:
Sist uke toppet det seg da Frank assosierte Erlend Elias med Kim Jung-Un, samtidig som blodig sabel og renneløkke var lagt med i bildeform på sosiale medier. Jeg vil faktisk gå så langt at jeg tolker dette med blodig sabel og renneløkke som en trussel mot Erlend Elias, da hele språket som brukes mot han er hatsk og truende.
Jeg forventer som Erlend Elias også sier, at TV2 tar tak i dette.

«? Jeg vet nesten ikke hva jeg skal si engang, jeg må bare le. Innerst inne tror jeg han skjønner at jeg tuller mye. Han forstår nok hvor landet ligger, og at det meste jeg legger ut er ironisk og med glimt i øyet.»

Jeg ser her at Løke er en typisk mobber, fordi han avfeier hele stuntet som en fleip.
Vi, som er voksne mennesker, som også har barn og litt i topplokket, vet at mobbere ofte avfeier sine taktikker som fleip, og at det er motparten som ikke forstår når de blir tatt for det.
Og vi som har frekventert på nett i mange år, vi vet også at ironi og fleip ikke oppfattes like godt på nett som når man sitter ansikt til ansikt, og jeg tror faktisk denne Frank spiller på dette.

«Men jeg synes det er moro at han reagerer, det gir meg bare inspirasjon til å fortsette, sier «Farmen kjendis»-deltageren, som ikke synes han gikk for langt.»

Etterpå følger han opp med
Jeg ønsker å komme med en beklagelsehttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f80/1/16/1f64f.png🙏 til den nordkoreanske politiske og militære lederen Kim Jung Unhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f29/1/16/1f1f8_1f1f7.png🇸🇷https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f29/1/16/1f1f8_1f1f7.png🇸🇷https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f29/1/16/1f1f8_1f1f7.png🇸🇷https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f29/1/16/1f1f8_1f1f7.png🇸🇷https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f29/1/16/1f1f8_1f1f7.png🇸🇷
Det var ikke meningen å sammenligne deg med Erlend Elias Bragstadhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/fbf/1/16/1f62c.png😬https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/fbf/1/16/1f62c.png😬
Det var å tråkke langt over strekenhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f2c/1/16/1f631.png😱https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f2c/1/16/1f631.png😱

Kim du er bare halvparten så maktsjuk og hensynsløs som Erlendhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f4f/1/16/1f601.png😁
Kim Jung Un behandler Sør-Koreanere https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/f21/1/16/1f1f0_1f1f7.png🇰🇷bedre enn det Erlend Elias behandlet folk på Farmenhttps://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/fd0/1/16/1f602.png😂https://static.xx.fbcdn.net/images/emoji.php/v9/fd0/1/16/1f602.png😂

Beklager igjen Kim, håper du kan tilgi en forvokst tenåring 😜🙏🙏🙏😜
#actionfrankloke #skiltvedfødselen

Dette er renspikka hets! Og en hersketeknikk som mobbere ofte bruker mot de de ønsker å trykke ned!
Dette er typisk mobbere; de ser de får en reaksjon, og da er luna tent for nye mobbestunt, og runddansen er i gang!
Etter å ha lest Frank Løkes facebook, og hans kommentarer om Erlend Elias; dette er renspikka mobbing! Og jeg håper virkelig ikke at unge fans av han tror det er greit å oppføre seg på denne måten!
For dette skaper mobbere!

Løke er ingen ALFA; 
Løke er typisk underlegen maskulint, fordi alfahanner trenger ikke mobbe.
De får respekt bare fordi de ER, ikke for hva de gjør.
En alfa er en leder kun fordi de er den de er, og de tar vare på omgivelsene og sine medmennesker/individer. 
Å mobbe er ikke alfa, det er de som gjerne vil fremstå som alfa, men ikke har evner eller egenskaper til å bli en alfa.
Som regel er det denne typen som ender opp ensom og kastet ut av flokken, fordi den ikke klarer innordne seg.

Erlend Elias er en person som er åpen, varm og inkluderende.
Jeg synes dette er forferdelig at Løke velger å hetse Erlend Elias slik, og det er Frank Løke har et horn i siden til Erlend Elias, for det gjennomsyrer alt han skriver om farmen og sin motpart i dette på sine sosiale medier.
Jeg blir forbanna, for Løke har valgt å ikke ville bli kjent med han!
Jeg vil derfor si et par ord om den som her bevisst og kynisk blir mobbet av Løke;
Både som en som er så heldig å ha fått bli kjent med Erlend Elias i private og offentlige settinger, så vil jeg si at Erlend Elias er et varmt, inkluderende og fantastisk menneske som aldri gjør forskjell på folk.
Han er åpen, ærlig, og morsom.
Hans omsorg for andre er uten grenser, og kan gå mange mil for dem han er glad i og bryr seg om, bare fordi de betyr så mye for han. Han er den første til å gi en klem og oppmuntring om noe er trist, er leit eller gått galt.
Både i private og sosiale settinger er han et inkluderende og vakkert vesen, og han gir faen i om du ikke er kjendis, for han interesserer seg i deg som person, ikke hvilken status du har.

På tide å rive skapet ditt, Løke?
Er det noe jeg har lagt merke til gjennom mine 42 år, så er det at de verste hetserne av homofile er de som ikke klarer komme ut av skapet selv. Jeg har sett det selv, hvor personer i min omgangskrets var så forbanna negativ og ufin overfor min filleonkel (red. mammas fetter) fordi han var homse, og det var ikke måte på hvor mange fleiper og spøker han måtte tåle for sin legning.
Og dette på en tid da legningen faktisk var ulovlig.
Fortsatt i dag er homofili betegnet som en psykisk lidelse, til tross for både den ene og andre Pride og opplysning vi har hatt, så har ikke legeforeningen og psykologforeningen ennå fjernet dette som en psykisk lidelse.
Jeg forventer at homofile i dag ikke utsettes for hets, eller for skjikane for sin person. 
Og er det noe som gjør meg forbanna så er det når det å være “drama queen” skal assosieres med homofili, for fy faen det er mange hetreofile drama-queens der ute, og slik jeg ser det i tråd med SoMe og avisene om Løke, så er han pokker meg den verste av dem! 
Allerede fra dag en har det vært noe fra Løkes side ang Erlend Elias, og denne massive hetsen hans overfor han viser at dette er noe dyptliggende enn bare en Farmen-deltakelse. Den er så gjennomført negativ den holdningen hans, at jeg mistenker det er noe dyptliggende og personlig! Kanskje han egentlig liker Erlend Elias litt for godt og derfor velger å mobbe for ikke komme i kontakt med sine innerste følelser? 
Jeg mistenker at, til tross for at Løken påstår han ikke er kommet ut av skapet etter en klem med Erlend Elias, så mistenker jeg; grunnet hans intense hets og holdning overfor Erlend Elias at han faktisk ER i skapet. Men han er så forbanna opptatt av å leke Alfahann at han ikke TØR rive skapet.

Så jeg lurer; Siden du har lagt Erlend Elias for hat, og bevisst hakker på han i sosiale medier; TØR DU IKKE rive skapet ditt, Løke?

 

Nann Jovold-Evenmo 
46546485 
[email protected]

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top