Jeg kan gi deg fem gode grunnet til at jeg aldri kan bli Justisminister

Nå er det ingen i det politiske Norge som vet hvem jeg er. 
Ikke media heller, og takk og lov for det. 
Jeg er bare en mørk skygge i skyggene og jeg tror vi skal være glad for det. 

Men i disse dager når alle går til verbalt angrep på Sandberg for at han i sin egen leilighet havnet i slosskamp med en asylsøker for 20 år siden, fikk en bot for å ha klinka fyren ned. Så mener folk han er unfit å være Justisminister, fordi han derfor er rasist. 
Derfor tenkte jeg, som stemte rødt ved siste valg. Dog ikke fordi jeg stemmer Rødt til vanlig, men fordi jeg hadde valget mellom pest og kolera. Dog nå skal sant sies at hadde jeg visst om Byrkjeflotsaken, og det at Rødt i flere år har vært vel vitende om hans overgrep overfor jenta under seg i Trondheim, og at hun til slutt ikke så annen utvei enn å ta livet av seg for å unnslippe, så hadde min stemme gått til Vedum og SP. Beklager Vedum.
Det skal IKKE gjenta seg.
Du tapte pga elendig likestillingspolitikk! Rødt vant pga standpunktet ang Finnmark og Troms og sammenslåingen der. 
Vel nok om det. 

Jeg har jo aldri vært en politisk aktiv person som i å tiltre politikken eller være i nærheten av å sitte på tinget. 
Men jeg kan love deg at hadde jeg vært så hadde de lett med lys og lupe etter dritt for at jeg IKKE skulle vært justisminister i hvertfall; 

1. Slottsparken i Shorts og Tskjorte 2012
Det er nesten litt sånn sommerromantikk over denne, og jeg føler litt sånn tatt ut fra “Jenter som kommer og jenter som går” der jeg vandret i jeans shorts og t-skjorte, med ballerinasko gjennom slottsparken sommernatten 2012, på vei hjem til Kimmerns leilighet som jeg og kusina mi leide,fordi vi var mellom leiligheter. Jeg hadde vært ute med venner, og som vanlig klin edru, men det kunne jo ikke han ganske så “Ikke hvite” (nå er jeg politisk korrekt her, så gi eg kred) poteten som stupte på meg bakfra med nakkegrep rundt halsen på meg vite. 
Nok om det, politiet ble tilkalt av vitne, og de fikk følgende beskjed på alarmsentralen; “Dere må komme, en svart mann har hoppa på ei jenta i slottsparken bakfra, kom før hun dreper han”. 
Fyren kunne garantert ikke vite at jeg både har drevet med kampsport, street figting, close quarter combat OG var instruktør i selvforsvar, ikke sant. 
Han anmeldte meg for UMOTIVERT vold! 
SERIØST?? 
Lurer på hva hans motiver for å hoppe på meg bakfra klokka 3-30 om natten på en øde strekke i slottsparken var! Just saying! 

2. 2006 Lyn Gordon med Pusur på Magen!  
Jeg var akkurat kommet hjem fra jobb. Lagt meg og sliten som faen. 
Hører en merkelig lyd uten for vinduet og oppdager at en tulling bryter seg inn i arbeidsbilen til min nabo som er snekker. Jeg ringer politiet. Mens jeg snakker med politiet som er på vei, klarer da dette vesenet, å gå videre til MIN bil. og bryter opp døren på MIN bil. Jeg klikker i vinkel og skriker i tlf. “den satans jøvelen bryter seg inn i MIN BIL” og røsker på meg morgenkopa, stuper i tøflene og river opp døra.
Vel nede river jeg faenskapen ut av bilen og smeller til han så han suser bortover glatta. 
Politibilen runder hjørnet, og jeg ser to politimenn som knekker sammen i latter, og bak meg hører jeg hysteriske hikst i fra en nabo. 
“du. du …. hikst” og så puster han tungt mens snørr og tårer renner og han hyler “jeg pisser på meg”… så kommer det “du ser ut som lyn gordon med pusur”: “
Jeg titter nedover meg selv og skjønner tegninga. 
Store briller, tutt på huet. En enorm Pusur tskjorte, svær badekåpe (rosa) og enorme pusepels tøfler med LOVE påskrift. Så det må virkelig ha vært et syn som kom ut døren i hundre og helvete og røska faenskapen ut av min bil og gitt han en rett høyre så han flaksa bortover. 
Til mitt forsvar. Jeg er territorial med mine ting! 

3. Min venninnes bursdag på Chess og invadering av MIN intimsone  
Jeg kan si som så. IKKE mitt sted. Men venninna mi var veldig glad i afrikanere, og da var det dit vi gikk når hun hadde bursdag. Enkelt og greit. 
Ikke at jeg fikk henne med på Rock In, Tut og Kjør eller andre steder når jeg hadde bursdag, det skjedde ikke, men hadde hun bursdag, så var det Chess. Så da gikk vi dit. 
Bursdagssdansen, den måtte tas. Og vi på dansegulvet, noe jeg hatet.
Trangt og ekkelt, og hver gang jeg danser tror folk jeg holder på å få et epileptisk anfall, ergo ikke kult.
Denne gangen var det en kar med en forbanna boner som gnikka opp mot meg hele tiden. Hver gang ( minst tre) fikk han beskjed: MIN intim sone! PISS OFF!
IKKE faen om han hørte! Fjerde gangen grep jeg tak i kragen på den hvite jakka hans, “MIN INTIM SONE! FUCK OFF! ONE MORE TIME YOU RUB OF ON ME, YOUR NOSE BREAK! FINALE NOTICE! OKAY?!!
tre sekunder etterpå, og jævelen tar tak i hoftene mine og gnikker seg hardt mot meg. Svaret er er min albu hardt over ansiktet hans så nesa hans ligger langflat over kinnet hans og blodfokket spruter! Jakka hans er IKKE hvit! Da kan han plutselig veldig godt norsk! Spesielt ordene “hore” “rasist” osv. 
Vakta kommer løpende,for han har fulgt med, og vet utmerket godt at jeg har slitt med dette faenskapet en god stund. 
Og fyren sendes på legevakta. 
Jeg får beskjed at jeg må gjerne bli der, selv om “Mobben” disse som kaller meg rasist, altså vennene hans, er rimelig forbanna på liten hvit pike som ikke liker pikk gnidd på seg på dansegulvet og dersom MÅ være rasist. 
Jeg går på tut og kjør, drikker øl,og har det gøy med folk som ikke tror de trenger oppføre seg som idioter. 

4. Da har du aldri møtt mammaen til Bella.
De ordene falt første dag i 8 klasse til datteren min. 
Cocky ung, nyutdannet lærer kommer inn i klasserommet og presenterer seg med navn og sier “Når jeg blir sint, da blir jeg farlig!”. Da kommer det fra bakerste rad fra en av guttene i klassen “Huhh! Da har du faen ikke møtt mamman til Bella!” og det støttes opp med iherdig og frenetisk nikking. Stakkars Bella hadde mest lyst å synke gjennom pulten. 
Det gikk ikke lange tiden før denne læreren fikk hilse på mammaen til Bella, etter at Bella knakk ankelen, og denne læreren som ble så farlig sint ikke klarte holde styr på klassen sin hadde et så høyt lydnivå i rommet at jeg hørte det langt ned i korridoren da jeg kom inn døren. Jeg kom fra jobb.
 standardutstyr; Skuddsikkervest, handjern, dress, frakk, osv..
Stilte meg lydløst i døren med hendene i kors over kassa, og sa så lavt at man egentlig ikke burde hørt, ” Er det sånn her dere oppfører dere hjemme?”. Det ble tyst som i graven. Læreren snudde seg, så på meg, og i et splitt second skjønte han hvem som stod i døren, likheten mellom mor og datter er der. Og han ble hvit. Jeg nikket, gikk bort til min datter, og sjekket ankelen. Bar henne ut av klasserommet og ut i bilen. Og så ikke mer til han på den siden av jul! Men som en annen lærer sa “han var skjelven i lang tid” 

5. Sparte det beste til sist, 16 år og fly forbanna  
Jeg var 16 år gammel da min lillebror kom løpende hysterisk inn hjemme hos oss, “mamma han dreper henne”. 
Det var da naboen som hadde klikka på kjæresten. Naboen var kriminell og samboer med min brors venns mamma. Vi visste jo de ungene var under oppsyn fra barnevernet, og at hun slet med å komme seg vekk fra faenskapen. 
Jeg og min mor løper ut, bare for å se kvinnen hoppe ut baderomsvinduet i andre etg, og mamma brøler til henne at kom deg inn hjemme hos oss, vi har ringt politiet, og hun legger til flekkings. 
Der kommer tullingen, etter henne. og jeg på 16 år. stiller meg opp midt i veien. Ser naboene henger med nesa på fuglekassa og ser på , for nyskjerrig er alle som en. Han kommer mot meg, heter Brynjar. Mot lille meg, og jeg står støtt. Vet politiet er på vei. Og jeg ser han rett i øynene. Han har kniv. og jeg er ikke redd en gang. Han hever kniven som om han skal stikke meg med den og jeg går mot han, jeg han vakler.. 
Denne gangen stiller mamma seg opp ved siden av meg, og han blir helt perpelsk, og vet rett og slett ikke hva han skal gjøre. 
VI sier ingenting, bare ser på han. 
Han skjønner han har møtt overmakta i form av to kvinnfolk, og så hører han sirenene, da begynner han å løpe. 

Ergo; Jeg kunne aldri blitt justisminister! EVER!!!! 
Kunne sikkert kommentert mer, men det har jeg ikke lov til av taushetsplikt. 

DOg, jeg må si at, jeg har nok måttet gå fortere enn Listhaug, og kanskje fortere enn eventuelt Sandberg..  fordi: 
Jeg mener vi skal la folk sone der de begår lovbrudd: 
Jeg mener at dopsmuglere ikke skal få komme hjem å sone i Norge, det gjelder både søte jenter som bare tok med en koffert for typen de hadde vært sammen med i to dager. 
Bestemødre som bare skulle hjelpe sin meget unge type de møtte på nettet og bare har skypet med. 
Det gjelder også alle disse pedofile jævlene som tas i utlandet, og må sone under “kritikkverdige forhold”. For det de gjør er faktisk kritikkverdig. 
Disse IS-krigerne skal få sone i IRAN, IRAK; SYRIA, TYRKIA og hvor de måtte havne, uten mulighet til å komme tilbake til Norge, selv om de har Norsk pass. dette fordi de gav opp alt Norge stod for den dagen de VALGTE reise dit å sloss FOR folkemord, drap, fata, mishandlig, halshugging, babydrap, lemlesting, voldtekt osv av andre mennesker bare pga etnisitet, religion, legning, kjønn, hudfarge og alt som er annerledes enn deres barbariske formening tilsier. 
Det nytter ikke komme etterpå å si “jeg ble hjernevasket”, eller “jeg visste ikke bedre”, fordi du vokste opp i Norge, og du viste bedre.
You made you bed, now you lay on it, sweetie.  
 

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top