Gratulerer Norges kvinner, dere vant

 

Norges kvinner har vunnet, uten tvi. Ingen over og ingen under; Norges kvinner har vunnet verdensprisen for krenkelse.
Det er INGEN kvinner i verden som er så flinke til å føle seg krenket som de norske!
Nå trekker du sikkert oppgitt på skuldrene og lurer på hva pokker jeg snakker om, for du er da ikke krenket! Ikke det?

#Whataboutisme og #Metoo:
Hashtaggen Metoo har gått som en farsott gjennom verden, og sablet ned både den ene høytstående mannen etter den andre. Ja til og med Arbeiderpartiets gullgutt Trond Giske er nå offentlig uthengt som seksualforbryter fordi han har begått seksuell trakassering.
Hver gang man forsøker fortelle at menn også utsettes for seksuell trakassering, så får man høre at man bedriver Whataboutisme. En -isme som straks stilner de menn som endelig forsøker komme frem med de overgrep som de ble utsatt for.
Jeg synes det var morsomt da en ekstremfeminist slengte til meg; La mannfolka få sin egen forbanna hasjtagg, så kan de ligge unna  deres tagg.
NEW FLASH! #metoo eies ikke av kvinnene. Den eies ikke av kvinner i det hele tatt.
Det er en hashtagg rike, vakre, hvite kvinner stjal fra Seksuelt misbrukte minoritetsbarn i New York!
Selve hashtaggen er fra 2006, og den som oppretten den var sosialarbeider Tarana Bruke, som forsøkte hjelpe minoritetsbarn, som var ofre for seksuelt misbruk og trafiking.
Og den var deres, helt til vakre, rike, hvite Alyssa Milano og hennes venninner fant ut de skulle gå offentlig ut mot Weinstein og andre som de følte seg trakassert av.
Så krenket for at menn ville bruke #metoo? UP YOURS, BITCH!
Mer om dette her ; http://jovoldevenmo.blogg.no/1512732886_den_dagen_de_stjal_metookampanjen.html

Kvinnesak og likestilling
OMG! Hvor skal jeg starte?
Det er ingen som er så krenket som kvinnesakskvinner. Jeg har nevnt det før, og de er ikke så veldig happy for at jeg tar til motmæle mot dem; fordi jeg som kvinne burde være snill, føyelig og gå i tog med dem.

Jeg merker hver gang jeg snakker om reell likestilling, kjønnsnøytrale ansettelses systemer, og at seksuell trakassering også hender menn; Så sables jeg ned av hersketeknikker kun kvinnesakskvinner mestrer.
Det er en form for nedrakking, mobbing, utfrysning du skal lete på ungdomsskolen for å finne mer av.
Og jeg var ikke sjokkert da jeg oppdager at Kvinnefronten og co faktisk arrangerer egne Hersketeknikk-kurs.

Hver gang jeg påpeker at menn ikke er fienden, får jeg høre at jeg er en kvinnehatende desertør som ikke anser meg som kvinne. Og jeg er da en SKAM for kvinneligheten. Ok jeg har pupper, lår, langt hår, ser rimelig ok ut når jeg gidder, så ukvinnelig er jeg ikke. Skam føler jeg heller ikke overfor å tale mannens sak.
Mer om dette kan du lese her; http://jovoldevenmo.blogg.no/1511780085_hvem_er_du_som_mener_du_kan_tale_mannens_sak.html

Menn får ikke oppmerksomhet for den urett som rammer dem, fordi mediebildet domineres av krenkende kvinner

Ja du leser rett. Menn høres ikke i den offentlige debatten, og om hvorvidt dette er fordi de har høyere terskel for å stå frem som offer, trakassert, underrepresentert i fora, eller rett og slett fordi vi kvinner er så forbanna mye flinkere til å høres; Det vet ikke jeg.
Men det jeg vet av erfaring er; Prøv å sette min mor og hennes fire søstre i ett rom sammen; Så prøver du å gå inn å si noe, og se hvor og om du i det hele tatt noen sinne blir hørt. Jeg kan garantere at desibelnivået er høyere enn 600, og ingen av dem får med seg hva de andre sier heller.

Enkelt forklart; Menn høres ikke i kakofonien av krenkende kvinner!
http://jovoldevenmo.blogg.no/1511611848_hvorfor_hres_ikke_menn_i_den_offentlige_debatten_om_likstilling.html

Få din egen jævla mannedag å gå i tog i:
Joda, dette er faktisk noe jeg beint ut har fått beskjed om, av kvinner, når jeg har påpekt menns rettigheter, og hvorfor jeg ikke feirer 8.mars; Kvinnedagen.
Dette fordi jeg mener likestillingen her i landet har gått for langt. Ja faktisk så langt at menn nå er begynt å bli den som utsettes for trakassering, diskriminering, og som blir hudflettet for alt som er galt i verden.
Du fikk ikke jobben, han var bedre = Patriakatet som har bestemt!
Menn skal inn på kvinners arena med økt fedre-permisjon = Krenkende overfor kvinner som har gått ni måneder med nurket i seg og har derfor større rett til å være hjemme.
Når menn utsettes for vold i nære relasjoner, brukes omsnuingstaktikker og «Ja, men kvinner blir utsatt for den verste volden». Jeg visste faktisk ikke at kvinner sloss for å være den som var mest utsatt.
Så jeg, i ren skjer oppgitthet, har valgt å få med meg et par forkjempere for reell likestilling, fedres rettigheter og ikke minst mannesaksmenn og vil arrangere MANNEDAGEN 2018!
Så kan Matriarkene sitte og ruge på stolen sin, i sitt stille sinne over at mannens verdi blir løftet!

Nå må menn kryssforhøre kvinnen de skal ha sex med!
Det er i Sverige de nå skal trampe igjennom samtykke loven, som sier at mannen skal være helt sikker på at kvinnen vil.
De vil si at kvinnelist og koketterier som har vært en del av sjekkekulturen gjennom århundrer er ikke lengre ok. Nytter ikke lenger vifte med vifta, eller stryke hånden nedover stetten på vinglasset for å vite at man er tagbar. Nå skal det være et høyt og tydelig samtykke, helst foran andre.
Personlig mener jeg dette er en gavepakke til kvinner, for nå kan man drite i utroskap, eller sex med en fremmed, eller kanskje sex for sexen sin del som man plutselig angrer på, eller den kanskje ikke var så bra som man håpet; Nå kan man bare si at jeg «samtykket ikke nok».
Menn må derfor lene seg frem ved bardisken, se henne dypt inn i øynene og BRØLE; «ER DU HELT 100% SIKKER PÅ AT DU VIL KNULLE???»

http://jovoldevenmo.blogg.no/1513768886_er_du_helt_100_sikker_p_at_du_vil_knulle.html

Politisk Ukorrekt
Kvinner er rasende over spillet «politisk ukorrekt» fordi det beskriver voldtekt, overgrep, drap, osv som morsom. Det er da et spill som HETER politisk ukorrekt, og skal være morsomt. Den siste tiden har det vært hyppige debatter i media om hvor vidt Ark og andre som selger dette må trekke det fra hyllene og selvsagt kom det; «Det er krenkende for oss kvinner». Har dere faen ikke nok å gneldre over enn et forbanna spill?
Hva med Monopol? Siden folk flest vet at det er RIKE MENN som eier Karl Johansgate, Bygdø Allé osv, da må du jo faen bli krenket av det også. Siden du er kvinne og føler det krenket.
Eller kanskje Yatzi er krenkende, siden terningen viser 6, som kan da i dobbeltbetydning av en grisete hjerne være SEX!
Hva med disse parodispillene, eller phantomime-spillene? Er ikke de krenkende? Prøv å mime «Ja Vi Elsker» og «Blott en dag» snuppa!
TIPS til mer krenkelse; LUDO! Visste du at ludoen består av et hakekors? Just saying. SÅ er vi sikker på at du er krenket nok!

GOD JUL!

Nann Jovold-Evenmo 
tlf 46546485 
Epost [email protected]

Samfunnengasjert spaltist, upolert aktivist og wannabe rocker. Smertepasient med konstant hodepine. Det er viktig å bryte tabuer, og tørre stå for egne meninger, men man skal ikke valse over andre av den grunn.
Posts created 177

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top